Врегулювання онлайн

Що робити у разі погіршення здоров’я?

  1. Зателефонувати до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефоном 0 800 212 303 та повідомити оператору наступну інформацію:
  • ваше ім'я та прізвище;
  • номер договору страхування;
  • причину звернення (скарги, проблеми зі здоров’ям тощо);
  • фактичну адресу місцезнаходження та номери контактних телефонів;
  • зручні час та розташування медичної установи для організації консультаційної допомоги;
  • іншу інформацію на запит оператора.
  1. При самостійній оплаті вартості медичних послуг або придбанні за власні кошти лікарських засобів та/або медичних виробів у фармацевтичному/аптечному закладі протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту закінчення лікування разом з заявою про настання випадку надати наступні документи:
 Основні:
  • паспорт громадянина;
  • індивідуальний податковий номер;
  • картку застрахованої особи (за наявністю);
  • листок непрацездатності (якщо випадок пов'язаний з тимчасовою втратою працездатності або його наявність передбачено програмою страхування);
  • свідоцтво про народження дитини (у разі, якщо застрахованою особою є дитина до 18 років).
 Додатково:
  • рецепти на лікарські засоби та/або медичні вироби;
  • медична карта амбулаторного/стаціонарного хворого;
  • замовлення на доставку ліків, замовлення на надання медичної допомоги, рахунки-фактури лікувально-консультативних установ;
  • оригінали фінансових документів, що підтверджують витрати;
  • акти виконаних робіт, калькуляції витрат.

Дистанційне повідомлення про випадок.

Для дистанційного повідомлення про випадок, ви можете використати наш сервіс для подачі заяви онлайн. Для її швидкого заповнення підготуйте, будь ласка:

  • рахунок у форматі IBAN (UA+27 цифрових символів) для перерахунку коштів;
  • сканкопії/фото документів, які передбачені умовами вашого договору (паспорт, ІПН, договір страхування, медичні заключення, фінансові документи та ін.).

Звертаємо вашу увагу, що даний онлайн сервіс не має обмежень по сумі виплати. Скористатись сервісом можливо за умови відшкодування витрат на лікування або травматичного ушкодження, в тому числі у разі тимчасової непрацездатності внаслідок нещасного випадку; в інших випадках, направте документи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та обов’язково зателефонуйте до Контакт-центру за телефоном 0 800 212 303. «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» продовжує працювати у звичайному штатному режимі, до особливих розпоряджень.

Проте, у зв’язку із запровадженням воєнного стану в Україні, більшість договірних лікувальних установ, від яких напряму залежить наш сервіс, тимчасово призупинили роботу або перейшли в режим роботи невідкладної швидкої допомоги. Тому просимо Застрахованих осіб, утриматись від планових та профілактичних візитів.

Працює цілодобово сервіс Лікар онлайн, де можливо отримати медикаменти в деяких аптеках та консультацію лікаря-психолога.

Бажаємо всім здоров'я та миру!

Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.