Врегулювання онлайн

У разі настання нещасного випадку вам потрібно:

  1. Негайно, але не пізніше 1 (одного) календарного дня, звернутися за медичною допомогою до медичного закладу.
  1. Зателефонувати до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефоном 0 800 212 303 протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту настання нещасного випадку та повідомити оператору наступну інформацію:
  • ваше ім'я та прізвище;
  • контактний номер телефону;
  • номер договору страхування;
  • стислий опис обставин випадку;
  • наслідки випадку (попередній діагноз);
  • іншу інформацію на запит оператора.
  1. Не пізніше 7 календарних днів письмово звернутися до страховика з повідомленням про настання нещасного випадку.

Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.

Шаблони документів для заповнення:

Заява про настання події

Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.