2020-й приніс нам усім безліч нових викликів та обмежень, однак саме вони стали поштовхом для прийняття сміливих та дієвих управлінських рішень, та можливістю продемонструвати злагоджену й самовіддану роботи всієї команди. І, зрештою, дозволи завершили рік з успіхом і переконливими досягненнями.

Дмитро Грицута: «2020-й рік почався з березня. Нині видається, що зимові місяці були іншими часом. Починаючи з березня страховий ринок, як і весь український ринок, почав пристосовуватися до нових реалій, намагатися вибудовувати свої плани і щоденну діяльність таким чином, щоб дотримуватися усіх вимог карантину і при цьому забезпечувати виконання своїх обов’язків перед клієнтами, партнерами та співробітниками.

Основні виклики були пов’язані з тим, що частина видів страхування, які видавалися до березня основними драйверами року, різко пішла на спад. Ми почали розуміти, що те що здається вічним та незмінним у бізнесі, насправді має надзвичайно хиткий характер. Це стосується і програм для подорожуючих за кордон, і «зеленої карти». Це ті два види страхування, які, фактично, відразу вдвічі зменшилися в своїй питомій вазі. Другий напрямок бізнесу, на який так само вплинув карантин, хоча характер впливу був зовсім інший, це медичне страхування. Ми очікували різкого зростання кількості звернення застрахованих осіб, однак все вийшло рівно навпаки. Кількість людей, що зверталися за медичною допомогою стала меншою, оскільки вони остерігались зайвого відвідування медичного закладу. Пандемія різко зменшила, особливо з квітня місяця, кількість машин на дорогах України і другий квартал 2020 року пройшов під егідою зменшення ДТП, що теж позначилося на частоті настання страхових випадків. Щоправда у другій половині року українці «відігралися» і почали їздити набагато активніше, ніж то було до початку пандемії.

Ще один виклик року, який постав перед нами – це збереження наших людей, збереження здоров’я і життя персоналу. Наша команда відіграла основну роль. Наші люди працювали на межі певного героїзму – ми приймали щодня клієнтів, обробляли заяви про настання страхових випадків, продовжували виконувати свою роботу, незважаючи на високий ризик підхопити інфекцію. Робота всіх відділень компанії не зупинялася ні не добу, незважаючи на всі ризики і обмеження. Завдяки такому ставленню нашої команди до роботи і клієнтів ми досить успішно закінчуємо рік.

2020-й рік не зупинив, а навпаки прискорив рух страхового ринку і нашої компанії зокрема. Ми посилили діджиталізацію наших основних наших сервісів. Ми успішно запустили проєкт онлайн-врегулювання по медичному страхуванню виїжджаючих за кордон. Він значно прискорив і полегшив наше спілкування із застрахованими особами. Ми плануємо поширювати впровадження подібних сервісів і на інші види страхування.

Також компанії вдалося зміцнити своє положення беззаперечного лідера ринку з продажу електронних полісів автоцивілки. Ми залишаємося компанією №1 серед інших страхових компаній у цьому сегменті.

У 2020 році СК «Княжа» виступила одним із ініціаторів процесу об’єднання платоспроможних страховиків в одну велику організацію, яка створюється на базі діючої національної асоціації страховиків України НАСУ. Ми змінили статус нейтральної компанії і у грудні приєдналися до НАСУ, тим самим підтримавши процес об’єднання найсильнішої частини гравців страхового ринку в одну єдину асоціацію.

Ми не покладаємо рук і вже готуємо амбіційні проєкти на 2021 рік. Зокрема, ми плануємо кардинально оновити наш сайт, калькулятори і продуктову лінійку, яка пропонується онлайн. Ми будемо і далі працювати над тим, щоб наші клієнти могли швидше оцінити якість послуг і отримати більш простий та зручний процес як оформлення полісів, так і врегулювання страхових випадків.
СК «Княжа Лайф» планує презентувати на ринок новий продукт, який можна буде оформити онлайн. Цей продукт сприятиме пенсійному захисту наших клієнтів.

Щиро бажаю всім нам реалізації амбіційних задумів і міцного здоров’я! Нехай 2021-й рік пройде легко і успішно для кожного з нас».

Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
+38 096 244 99 11
+38 093 244 99 11
+38 050 244 99 11
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Контакт-центр у месенджерах:

Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.