Страховий випадок
Що робити, якщо стався страховий випадок?
У разі непередбачених ситуацій із вашим автомобілем, майном або особисто з вами, які покриваються умовами страхового договору, негайно зверніться до нашої компанії, зареєструйте випадок та подайте заяву про настання події.
Реєстрація та врегулювання заяв про настання випадків проводитися за такою процедурою:
- для класів страхування (1, 2, 18) подача заяв та документів проводиться через сайт страховика без обмеження по сумі поданих документів з урахуванням оферти, що розміщена на сайті kniazha.ua;
- для класів страхування (1, 2, 18), що не включені до оферти, яка розміщена на сайті страховика, заяви та документи подаються на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
- рахунки від лікувально – профілактичних та аптечних установ можуть надходити в електронному або сканованому вигляді на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; або подаватися через сервіс миттєвого обміну електронних документів ВЧАСНО;
- за іншими класами страхування, а саме: у випадках за договорами КАСКО, полісами ОСЦПВ, Зелена картка, страхуванню майна, страхуванню відповідальності перед третіми особами заяви з обов’язковою ідентифікацією випадку, де в темі листа надати інформацію про учасників випадку (ПІБ), марки та державні номери транспортних засобів, номери договору/полісу; а також з обов’язковим повідомленням про подію направляти на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з обов’язковим повідомленням Контакт-центру за телефоном 0 800 501 486.
Листування з клієнтами та компаніями-партнерами здійснюється виключно за допомогою e-mail.