Страхова компанія Княжа VIG продовжує впроваджувати сучасні рішення для зручності своїх клієнтів. Можливість подавати заяви онлайн існувала й раніше, однак тепер процес став ще простішим, зручнішим та ефективнішим завдяки впровадженню сервісу електронного документообігу WhiteDoc.
Новий функціонал дозволяє уникнути паперового документообігу та здійснити подання заяви з будь-якого місця — швидко, безпечно та із застосуванням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
На теперішній час електронне подання заяв через сервіс WhiteDoc доступне для:
- Заява про настання страхової події та виплату страхового відшкодування(КАСКО);
- Пояснення потерпілого щодо події (ОСЦПВ);
- Пояснення страхувальника щодо події (ОСЦПВ).
- Заповнення шаблону заяви самостійно.
Фахівці технічного асистенсу надсилають клієнту шаблон заяви у форматі Word. Заяву необхідно роздрукувати, заповнити вручну та надіслати у відсканованому вигляді разом із підтвердними документами на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - Онлайн-подання через сервіс електронного документообігу WhiteDoc.
У цьому випадку клієнту надсилається посилання на електронну форму заяви, де поля для заповнення вже налаштовані відповідно до типу звернення. Сервіс надає автоматичні підказки, здійснює перевірку введених даних та допомагає уникнути помилок. Після заповнення заява підписується кваліфікованим електронним підписом (КЕП) без потреби друку чи сканування.
Як працює подання документів через онлайн-платформу WhiteDoc?
Крок 1. Повідомлення про страховий випадок.
Зателефонуйте до контакт-центру Княжа VIG за номером 0 800 501 486 (дзвінки безкоштовні по Україні) або скористайтеся чат-ботом (за посиланням), щоб повідомити про страховий випадок.
Крок 2. Отримання посилання на онлайн-форму для заповнення.
Оператор контакт-центру направить на ваш номер телефону номер звернення:
- номер звернення (це номер дзвінка, який потрібно буде вказати в онлайн-заяві у полі {Номер дзвінка}),
- посилання на онлайн-форму, яку потрібно буде заповнити.
Крок 3. Заповнення онлайн-заяви та завантаження документів.
У онлайн-формі необхідно заповнити всі обов’язкові поля та додати скан-копії або фото відповідних документів. Серед прикріплених документів може бути протокол поліції, фото пошкоджень та з місця події, фото сторінок паспорта та індивідульного податкового номеру, посвідчення водія та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, фото транспортного засобу та VIN-код, договір КАСКО, Поліс страхування ОСЦПВ. У разі відсутності інформації або помилок у заповненні — система автоматично підсвітить проблемні поля червоним. Поверніться та внесіть необхідні виправлення.
Крок 4. Підписання заяви КЕП.
Після заповнення форми документ необхідно підписати Кваліфікованим Електронним Підписом (КЕП).
КЕП - Кваліфікований електронний підпис – вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Оформити КЕП можна у ПриватБанку, через "Дію" або інші акредитовані центри сертифікації. Перелік центрів — за посиланням.
Крок 5. Очікування зворотного зв’язку.
Після надсилання заяви та документів, з вами зв’яжеться фахівець Княжа VIG для уточнення деталей або надання подальших інструкцій.
Якщо у вас виникли труднощі під час заповнення онлайн-заяви в WhiteDoc, скористайтесь вікном технічної підтримки, яке розташоване зліва на екрані форми. Якщо у вас є інші питання — звертайтеся до цілодобового контакт-центру Княжа VIG за номером 0 800 501 486(дзвінки безкоштовні по Україні) або напишіть у чат-бот (за посиланням).
Звертаємо вашу увагу! Наразі сервіс працює у тестовому режимі. Подання через онлайн-форму WhiteDocтимчасово доступне лише для трьох типів заяв за продуктами КАСКО та ОСЦПВ. Ми активно працюємо над розширенням функціоналу, і вже незабаром плануємо додати можливість подання документів і за іншими видами страхування.
Княжа VIG прагне зробити обслуговування максимально зручним для вас — ми постійно вдосконалюємо сервіси, щоб заощадити ваш час і забезпечити комфортну взаємодію зі страховою компанією.