Стали відомі результати щорічного дослідження якості надання телефонного сервісу провідними страховими компаніями України, який проводить Клуб керівників контакт-центрів Hot Skills при Українській асоціації директ-маркетингу (УАДМ).
За результатами дослідження контакт-центр УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» увійшов у ТОП-5, зайнявши 4-е місце з результатом 86%.
Оцінювався рівень сервісу, який отримує споживач по телефону від представника компанії - телефонного консультанта. Передбачалося, що дзвонить фізична особа, зацікавлена стати клієнтом компанії.
Для дослідження були відібрані ТОП-20 страхових компаній України за зборами страхових премій за підсумками 8 місяців 2012 року.
Довідка
Українська асоціація директ-маркетингу (УАДМ) - добровільне некомерційне об'єднання, створене з метою розвитку ринків директ-маркетингу, дистанційної торгівлі, контакт-центрів і баз даних в Україні. Докладніше про діяльність УАДМ на http://uadm.com.ua/ і www.distanceselling-ua.com