Майже півсотні продавців Львівської обласної дирекції пройшли навчання дводенного тренінгу - інтенсиву з техніки продажів страхових продуктів, що забезпечують укладання угоди та придбання полісу клієнтом. Захід відбувався 7-8 жовтня ц.р. у затишній атмосфері готельного комплексу «Валентина» у Львові. Ефективними техніками та прийомами продажів ділилася сертифікований бізнес-тренер Людмила Калабуха, в портфелі якої співпраця з багатьма українськими фінансовими компаніями та Львівською міською радою.


Велику увагу було приділено вивченню процесу підготовки до продажів. Детально розглянули шаблони текстів, які використовують продавці у спілкуванні з клієнтом та виявили мовні помилки, яких варто уникати. Тренер вказувала на інтонацію та теми, які можуть «знівелювати» психологічний контакт з клієнтом, зруйнувати довіру до продукту і навіть, викликати агресію. Важливою складовою в процесі успішних продажів також є аналіз потреб клієнта і його пріоритети, адже людина завжди знайде кошти на те, що для неї вагоме. Разом з тим, під час тренінгу попрацювали над способами успішної презентації продавця, що безпосередньо впливає на імідж компанії вцілому.
Найбільшого обговорення викликала тема роботи із запереченнями клієнтів. Для цього спочатку виписали та сформували перелік найчастіших відмов і заперечень, на кожне з яких вибудовували діалог, який в кінцевому результаті приведе до лояльності клієнта і укладання договору.

На завершення, кожен учасник тренінгу-інтенсиву отримав сертифікат та ряд технік, які допоможуть збільшити кількість продажів.

«Є ряд механізмів, які на практиці роками доводять свою результативність в багатьох успішних компаніях. На тренінгу ми послідовно розглянули весь процес продажу і якщо станемо ці методики застосовувати у своїй щоденній роботі, це однозначно дозволить кожному з нас підняти обсяги зібраних премій» – зазначила Тетяна Копач, Директор Львівської ОД.

«Для мене дуже цінний напрацьований з колегами «портфель» відповідей на заперечення і поради, щодо психологічної реакції на відмову, – поділився Ростислав Галема, Директор Львівської філії №3. – Тренер Людмила Калабуха змусила по-іншому подивитися на реалії, психологічний портрет клієнта і, відповідно, дала нам просто безвідмовні інструменти «дотискання» до покупки. Такі заходи допомагають вирватися зі звичної моделі роботи і діяти за більш ефективним курсом».

Учасники відмітили, що подача інформації на тренінгу була добре структурованою, розкладеною «по поличках», змістовною й практичною. Всі енергійно, активно та з легкістю включалися в обговорення питань програми.

«Особливо приємно, що співробітники в нашій компанії відкриті до нового, готові вчитися і змінювати «відпрацьовані» шаблони на більш ефективні, – зауважила Заступник Голови Правління Світлана Красовська. – Ми підтримуватимемо практику проведення таких освітніх бізнес-тренінгів, які дозволяють розвиватися всьому колективу та покращити фінансові показники УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп».
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.