Страхові премії Групи склали 9,4 млрд. євро (-4,9 відсотка) – за виключенням впливу певних факторів, премії зросли на 2,2%

Премії в сегменті «інші ринки» перевищили 1 млрд. євро

Прибуток до оподаткування: близько 350 млн. євро

Нормалізований операційний результат: близько 580 млн. євро

Правління пропонує збільшити дивіденди до 1,30 євро за акцію


Ефективна операційна діяльність в складних умовах

В фінансовому 2013 році, Vienna Insurance Group зібрала прямих, неконсолідованих премій близько 9,4 млрд. євро. Цей показних знизився на 4,9%, що обумовлено запланованим скороченням короткострокового страхування з одноразовими преміями в Польщі, а також цільове скорочення автострахування в Італії та Румунії. Близько 1 процентний пункт даного зниження можна пояснити валютними коливаннями, особливо девальвація чеської крони. Без цих факторів, Vienna Insurance Group досягла стійкого зростання премій на 2,2%.

У сегменті майнового/ризикового страхування премії зменшилися на 1,2%. В той час як, на багатьох ринках в сфері автострахування не вдалось досягти зростання через високу конкуренцію, Vienna Insurance Group продемонструвала позитивне зростання в інших видах страхування. Таким чином, Vienna Insurance Group отримала подальшу диверсифікацію свого портфелю в сегменті ризикового страхування.

Премії зі страхування життя зменшились на 9,3%. Без урахування запланованого цілеспрямованого скорочення короткострокового страхування з одноразовими преміями в Польщі, Vienna Insurance Group показала зростання на 2% в цьому сегменті.

Стратегічний підхід Vienna Insurance Group в зосередженні на розширення бізнесу зі страхування життя вже довів свою правильність. Особливо, це стосується співпраці з компаніями Erste Group. Крім того, Vienna Insurance Group постійно робить кроки щодо зміцнення цього сегменту в Центральній і Східній Європі; дана стратегія була знову підтверджена нещодавніми інвестиціями в Угорщині та Польщі.

Попередній прибуток (до оподаткування), як очікується, складе близько 350 мільйонів євро, вирішальний вплив на який мали обставини в Італії та Румунії. З виключенням цих факторів, Vienna Insurance Group, швидше за все, звітуватиме про нормалізований операційний результат у розмірі близько 580 млн. євро, який залишатиметься приблизно на тому ж рівні, що і результат попереднього року.

Правління пропонує збільшення дивідендів до 1,30 євро за акцію

«Зважаючи на дивідендну політику що триває, ми хочемо скористатись хорошими операційними показниками, а також сильною базою капіталу нашої Групи, щоб запропонувати привабливі дивіденди для наших акціонерів. Тому ми плануємо запропонувати нашим корпоративним органам збільшити дивіденди на 0,1 євро до рівня 1,3 євро за акцію у 2013 фінансовому році» - підкреслив Пітер Хаген, Генеральний Директор VIG. «Це означає що ми досягаємо значної дивідендної прибутковості на рівні близько 3,6 %»

Основне про ринки Vienna Insurance Group

Австрія - міцна основа Групи

Компанії Vienna Insurance Group в Австрії, Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung і s Versicherung, зміцнили своє лідерство на ринку на фоні складного економічного становища, зібравши премій в розмірі 4,1 млрд. євро.

У сфері майнового/ризикового страхування незначне зниження премій на 1,3%, внаслідок запланованого скорочення автострахування Donau Versicherung в Італії. Без цього фактору, майнове/ризикове страхування в Австрії зросло на 3,1%. Компанія Wiener Städtische Versicherung досягнула впевнених темпів зростання в сфері автострахування.

У сфері страхування життя премії впали на 1,8%. Втім s Versicherung відзвітував про зростання на 6,6% в сегменті страхування з одноразовими преміями.

Сегмент страхування здоров'я Vienna Insurance Group зріс на 2,9%.

Чехія – сприятливий розвиток на найбільшому ринку в Центральній та Східній Європі

Збільшивши частку на ринку до 33%, чеські компанії Vienna Insurance Group досягли успіху в подальшому покращенні своєї першості в порівнянні з попереднім роком. Внесок, зроблений чеською групою компаній до загальних премій Групи склав близько 20%.

У 2013 році три чеські компанії Групи зібрали страхових премій на суму 1,9 млрд. євро. З урахуванням різниці валютних курсів, це означає зростання на 3,3%. Досить втішний факт – зростання страхування життя. Жорсткої конкуренції зазнають ризикові види страхування, в тому числі й автострахування.


Словаччина – стійке зростання у всіх сегментах

Компанії Групи в Словаччині продовжили свій відмінний плавний розвиток і збільшили премії на 5,7% в 2013 році. Завдяки зростанню частки ринку на 1,3 процентних пункти, стійка позиція Групи в якості лідера ринку в Словаччині ще більш зміцнилася.

Премії зросли як у сфері страхування життя, так і в сфері ризикового страхування. Продажі через банки місцевої дочірньої компанії Erste Group виявилася досить успішними, показавши зростання на 30,7%.

Польща - VIG третя на найбільшому страховому ринку в Центральній та Східній Європі

Польський ринок в 2013 році перебував під впливом цілеспрямованого скорочення короткострокового страхування з одноразовими преміями в сфері страхуванні життя. Як номер три на польському страховому ринку, компанії Vienna Insurance Group зібрали премій на загальну суму близько 1,2 млрд. євро. В інших майнових сегментах, компанії Vienna Insurance Group досягли збільшення премій на 14,2%.

Румунія зберігає негативну динаміку розвитку

На румунському ринку, як і раніше, домінує ірраціональна цінова конкуренція, переважно в автострахуванні. Так як Vienna Insurance Group не бере участі в цій ціновій війні, це спричинило стійкий спад премій в автострахуванні. Премії з інших видів страхування зросли на 6,1%. Компанії Vienna Insurance Group зафіксували зниження премій як в сфері non-life так і в сфері life на загальну суму близько 375 млн. євро (-18,5%).

Інші ринки – вперше премії перевищили 1 млрд. євро

Обсяг премій на інших ринках Vienna Insurance Group продовжили позитивну динаміку розвитку, і зросли на 9,5%. Компанії Групи зібрали премій на суму близько 1,1 млрд. євро. В Угорщині премії зросли на 14,8%, в основному за рахунок розвитку корпоративного страхування. У Сербії Wiener Städtische Osiguranje досягнув зразкового зростання премій на 18,3%.

В Туреччині позитивна тенденція продовжилася завдяки зростанню на 6,4%.

Успішний розвиток бізнесу також спостерігається на таких ринках як Болгарія (4,4%) і Україна (6,2%).

Балтійські держави знову виявилися дуже динамічним регіоном зростання. В цьому сприятливому ринковому середовищі, компанії Групи досягли високого темпу росту в розмірі 35,8% в сфері страхування життя, що є значно вищим за середній по ринку.
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
Kyivstar +38 096 244 99 11
Lifecell +38 093 244 99 11
Vodafone +38 050 244 99 11
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Контакт-центр у месенджерах:

Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
×
Повідомити про порушення/неприйнятну поведінку/шахрайство
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.