В березні 2020 року СК «Княжа VIG» впровадила новий онлайн сервіс врегулювання страхових випадків з медичних видів страхування. Це зручно, швидко і комфортно. Необхідно лише зайти на «Княжа - Врегулювання онлайн», обрати розділ «Здоров’я. «Страховий випадок» і мати під рукою документи, передбачені договором страхування.
Так як даний сервіс почав функціонувати з моменту введення карантину в країні – це значно полегшило життя клієнтам компанії. Адже, весь процес врегулювання відбувається дистанційно, клієнт не відвідує страхову компанію, а заповнює анкетні дані та завантажує документи онлайн.
За період роботи сервісу зафіксовано 359 заяв, з них основну частку, а саме 90,3% становлять заяви по ДМС, 5% - з туристичного страхування, 2,8% - страхування від нещасного випадку та 1,9% - страхування від нещасного випадку в туристичному комплексі «Буковель».
В середньому виплату клієнт отримує через 2,8 днів після подання документів через онлайн сервіс. Це справді хороший результат, що також підкріплений багаточисленними позитивними відгуками від клієнтів.
Також, експерти компанії надали декілька порад клієнтам для якнайшвидшого отримання виплати. Необхідно завантажити якісні та чіткі копії документів. Це допоможе співробітникам відділу врегулювання без додаткових запитів розпізнати інформацію. Надавати необхідно весь перелік документів, який передбачено договором страхування. Даний перелік також відображено на сайті. Крім того, часто клієнти не звертають увагу на формат рахунку для отримання виплати. Його необхідно вказувати у форматі IBAN. А у разі виникнення будь-яких запитань, завжди можна звернутись до цілодобового контакт-центру. Оператори проконсультують та допоможуть правильно оформити заяву.
Компанія й надалі планує розвивати напрямок дистанційного врегулювання і по іншим страховим продуктам. Розвиток дистанційних сервісів – це стратегічна мета СК «Княжа VIG»!