Починаючи з 1 травня 2024 року, СК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» впровадила чат-боти для надання цілодобової онлайн-підтримки клієнтам через популярні месенджери Telegram та Viber. Тепер усі клієнти можуть отримати миттєву допомогу від операторів Контакт-центру прямо на своїх смартфонах. Крім того, користувачі можуть подати онлайн заяву на відшкодування, записатися на онлайн консультацію лікаря, придбати поліс страхування тощо.
Основні можливості чат-бота для клієнтів включають:
- 24/7 онлайн-підтримка клієнтів УСК «Княжа», з можливістю ідентифікації клієнта та його комунікації з операторами Медичного і Технічного асистансу;
- Можливість онлайн надсилання заключення лікаря та додавання всіх необхідних документів;
- Можливість записатися на онлайн консультацію лікаря;
- Доступні адреси представництв та контакти Медичного і Технічного асистансів;
- Придбання страхового полісу онлайн: Зеленої картки, Автоцивілки, Туристичного страхування та інших;
- Подання заявки на страхове відшкодування;
- Швидкі посилання на найбільш розповсюджені запити клієнтів.
- для Telegram me/KniazhaVIG_bot
- для Viber com/kniazhavig_bot.