Страхова компанія «Княжа VIG» провадила новий веб-сервіс для своїх страхових агентів – «Особистий кабінет агента» для оформлення полісів «Зелена картка» за договорами міжнародного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Передусім новий сервіс полегшує отримання кодів від МТСБУ і розрахований на тих, хто працює не в офісі біля ПК, а «в польових умовах», зокрема на кордоні з іншими країнами.
«Впроваджуючи цей сервіс, ми керувалися новими вимогами МТСБУ. Адже вже з 1 січня цього року оформлювати українську «Зелену картку» вручну заборонено. Відповідне рішення було прийняте ще минулого року – 17 липня і оприлюднене на сайті Моторно-транспортного бюро України. Тож ми забезпечили наших агентів необхідним інструментом для надання гарантованого захисту за полісами «Зеленої картки» від СК “Княжа VІG”», – зазначає Дмитро Грицута, Голова Правління СК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп».
У випадку виявлення факту оформлення «Зелених карток» вручну після 01.01.2019 компетентні органи інших країн-членів міжнародної системи автомобільного страхування «Зелена картка» будуть звертати додаткову увагу на чинність таких договорів.
«Ми подбали, щоб наші клієнти не потрапили під ці ризики», – підкреслив Дмитро Грицута.
Компанія доклала також зусиль, аби користування цим інструментом було максимально зручним для агентів.
Тому «Особистий кабінет агента» має одразу кілька суттєвих переваг.
По-перше, відтепер оформити поліс «Зелена картка» можна фактично будь-де та у будь-який час, не відкладаючи це на потім. Для цього потрібен лише доступ до Інтернету та планшет або мобільний телефон.
Увійшовши у свій «Особистий кабінет» за допомогою логіна та паролю, агент отримує постійний доступ до своїх бланків страхових полісів, які закріплені за ним в обліковій системі. Авторизація відбувається за посиланням https://greencard.kniazha.ua/agent/green-card/login.
По-друге, новий сервіс суттєво спрощує процедуру оформлення полісу, оскільки автоматично вносить всі необхідні дані до облікової системи. І навіть ті агенти, які не мають впевнених навичок користування нею, зможуть швидко та впевнено працювати з клієнтом.
«У цьому веб-сервісі можна зробити онлайн-розрахунок тарифів полісу, зареєструвати його та роздрукувати, вносячи усі необхідні дані по клієнту та транспортному засобу. Якщо такі дані вже є в системі (перевірити це можна за допомогою ІПН клієнта та державного номеру транспортного засобу), вони підтягуються автоматично», – пояснює Дмитро Грицута.
І, по-третє, в «Особистому кабінеті агента» працювати просто і зручно, адже його меню побудоване на покрокових підказках, яку саме інформацію і в якій послідовності потрібно вносити.
«Зелена картка» в «Особистому кабінеті агента» – це перший крок в розвитку веб-сервісів для агентів. В Компанії заплановано поступове додавання інших продуктів до кабінету, що дасть змогу агентам зручно та швидко оформлювати договори страхування.
- Про Нас
- Про компанію
- Керівництво
- Vienna Insurance Group
- Місія VIG
- Фінансова інформація
- Новини
- Кар'єра
- Розкриття інформації небанківськими фінансовими установами
- Розкриття іншої інформації
- Конкурси
- Оферти (пропозиції)
- Ліцензії, свідоцтва
- Правила страхування
- Партнери
- Контакти
- Повідомлення про порушення у сфері відмивання коштів
- Послуги
- Співробітництво
- Запит на страхування
- Контакти