УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» затвердила новий логотип, слоган та корпоративний стиль компанії, і таким чином підтвердила свій динамічний рух до нових стандартів обслуговування клієнтів, прагнення стати одною з найбільш сучасних, універсальних та інноваційних компаній та одним з лідерів ринку класичного страхування.
Новий логотип виконаний у сірому та червоному кольорах та символізує сучасність, відкритість та клієнторієнтованість компанії. Також затверджено фірмовий знак компанії та слоган – «Все на краще».
Компанія вже почала переходити на новий фірмовий стиль в документообігу, договорах страхування, рекламних матеріалах та оформленні дирекцій та відділень. До кінця 2012 року планується повністю перейти до нового стилю та логотипу в усіх сферах діяльності.
«Зміна іміджу є часткою стратегії зростання та одним з ключових етапів перетворень, які проходять у компанії останнім часом, – коментує подію Дмитро Грицута, Голова Правління УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп». – Впровадивши новий логотип та корпоративний стиль ми підкреслюємо новий рівень обслуговування клієнтів, нашу інноваційність та прогрес в усіх бізнес-процесах. І оскільки наш новий слоган звучить «Все на краще», ми докладемо максимум зусиль, щоб найвищою оцінкою якості роботи компанії були задоволені клієнти, які б розділяли з нами цю життєву філософію».
«Хотів би відзначити, що від моменту постановки задачі ребрендингу до втілення його у життя у перших оформлених в новому стилі офісах пройшло усього 3 місяці, що є рекордним терміном навіть за європейськими мірками, – продовжує Дмитро Грицута. – Втім, швидкість процесу ніяк не вплинула на якість результату, яким залишилися задоволені наші акціонери – представники Vienna Insurance Group, які мають багаторічний та успішний досвід розвитку багатьох локальних брендів в рамках однієї інтернаціональної Групи».
«Ребрендинг компанії проводиться для більш чіткого позиціонування серед споживачів та відокремлення від основної маси конкурентів, і не в останню чергу візуального – адже більшість крупних гравців ринку мають логотипи та елементи корпоративного стилю в синій або синьо-червоній кольоровій гаммі», – додав Дмитро Грицута.
- Про Нас
- Про компанію
- Керівництво
- Vienna Insurance Group
- Місія VIG
- Фінансова інформація
- Новини
- Кар'єра
- Розкриття інформації небанківськими фінансовими установами
- Розкриття іншої інформації
- Конкурси
- Оферти (пропозиції)
- Ліцензії, свідоцтва
- Правила страхування
- Партнери
- Контакти
- Повідомлення про порушення у сфері відмивання коштів
- Послуги
- Співробітництво
- Запит на страхування
- Контакти