А ви знали, що історія автострахування бере свій початок у 1901 році? Тоді англійська страхова компанія «Ллойд» вперше оформила договір на автомобіль. При цьому власник машини отримав морський поліс (в документі автомобіль порівнювався з сухопутним судном), адже інших на той час не існувало.

Нині все набагато простіше – ми можемо підібрати умови страхування відповідно власним вимогам. Однак багатоваріантність здатна як спрощувати, так і ускладнювати цей процес. Давайте розглянемо основні моменти, пов'язані зі страховкою КАСКО і відповімо на головне питання – як вибрати поліс і не прогадати?

Навіщо потрібна страховка КАСКО?

Якщо страховий поліс ОСАГО є обов'язковим для всіх водіїв нашої країни, то автострахування КАСКО належить до добровільних програм. «Ніхто не вимагає, навіщо страхувати?» – так думають багато водіїв. Тим більше, що вартість страховки помітно вище в порівнянні з автоцивілкою. Але якщо поглянути на статистику виплат, врахувати можливі ризики і зважити потенційні витрати, то ціна страхового поліса КАСКО перестає здаватися великою, а вигода стає очевидною.

Поради водіям щодо вибору КАСКО

Вибір поліса КАСКО

Досить великий відсоток страхових договорів КАСКО оформлюють на кредитні автомобілі. Якщо це ваш випадок, то навряд чи вам нададуть можливість широкого вибору страхового партнера (банк, як правило, співпрацює з декількома компаніями). Вплинути на умови страхування дуже складно – на кредитний автомобіль завжди оформляється повний поліс КАСКО (що забезпечує максимальний захист). Але якщо ваше авто не заставне, або кредит вже погашено, ви можете вибрати зручні опції в своєму договорі страхування, а також страхового партнера, чиї умови вам найбільш вигідні.

  • Оцінка ризиків.

Повне страхування КАСКО передбачає покриття найбільшої кількості ризиків, пов'язаних з пошкодженням автомобіля. Але чи завжди доцільно враховувати всі ризики, адже від цього залежить остаточна ціна поліса? Візьмемо, наприклад, ризик викрадення. Існує статистика по найбільш популярним серед автограбіжників маркам машин. Якщо вашого автомобіля немає в даному списку, це вам тільки на руку. А якщо при цьому ваша машина «ночує» на парковці із охороною, то ризик викрадення зводиться практично до нуля. Ваш автомобіль належить до тих, часто викрадають? Тоді страхування від викрадення – ваш рятівний круг.За аналогією можна зважити й інші ризики. Якщо ми говоримо про ДТП, то крім статистики автомобілів, що часто потрапляють в аварії, слід врахувати ваш стаж водіння, інтенсивність трафіку в місті, частоту експлуатації і т. ін. Решту ризиків (збитки в результаті стихійних сил природи, протиправні дії третіх осіб і т. д.) складно спрогнозувати, і тому їх бажано не виключати зі свого договору страхування.

  • Розстрочка.

Деякі страхові компанії пропонують 2 способи оплати поліса КАСКО – цілою сумою і в розстрочку. З огляду на вартість поліса, багато автовласників вважають, що краще розбити платежі. Але треба пам'ятати, що це збільшить суму договору. Який з варіантів більш прийнятний – вирішувати вам.

  • Франшиза.

Ще один нюанс, який впливає на ціну страховки – франшиза. Чим більше її розмір, тим дешевше поліс КАСКО. Але якщо ви звикли усувати на СТО навіть мінімальні подряпини і потертості, то краще віддати перевагу договору без франшизи (франшиза "нуль"). Не всі страхові компанії готові надавати нульову франшизу за такими ризиками як «викрадення» або «повне знищення». Уточнюйте цей момент ще на етапі вибору страхового партнера.

  • Цільове призначення автомобіля.

Якщо ви використовуєте автомобіль в особистих цілях – це одна історія. І зовсім інша – коли він експлуатується в якості таксі, навчального автомобіля або бере участь у ралі та інших спортивних змаганнях. Не багато страхових компаній готові працювати з підвищеними ризиками. Якщо ви плануєте використовувати машину в службових або комерційних цілях, шукайте надійного страхувальника, який готовий забезпечити захист за різними режимами експлуатації.

  • Технічний асистанс.

Пакет послуг технічного асистансу – важливий пункт, на який слід звернути увагу при виборі програми КАСКО. Він може бути скромним, а може включати багато додаткових опцій. Наприклад, прокат автомобіля на час ремонту пошкодженого, або проживання в готелі (якщо поломка сталася в чужому місті).

Страховий випадок по КАСКО - крадіжка машини

Страхове відшкодування

  • Способи отримання відшкодування.

При настанні страхового випадку, відшкодування шкоди може відбуватися різними способами:

  1. Грошовий переказ на рахунок СТО, яка буде здійснювати ремонт.
  2. Грошовий переказ на рахунок клієнта.
  • Терміни.

Терміни подачі документів, прийняття рішення і виплати в кожній окремій страховій компанії свої. Спеціальним законом вони не регламентуються, як у випадку з обов'язковим ОСАГО. Якщо ви потрапили в ДТП, то сповістити страхову компанію по телефону необхідно в терміни, зазначені в вашому договорі. Далі потрібно діяти відповідно до умов договору. При виборі страхового партнера обов'язково уточнюйте терміни відшкодування збитків, щоб у критичній ситуації не залишитися без автомобіля надовго.

  • Довідка поліції.

Раніше для оформлення відшкодування була необхідна довідка з поліції. Не так давно цю вимогу скасували. Але це не означає, що поліцію можна не викликати. Хоча в деяких випадках, якщо ваш поліс КАСКО дозволяє, можна обійтися без звернення до правоохоронних органів. Наприклад, при пошкодженнях лобового скла або лакофарбового покриття. Уточніть у страхової компанії, чи готова вона забезпечити таку опцію.

Очевидно, що існує багато важливих нюансів, які формують різні програми страхування. Щоб не помилитися з вибором страхування, на етапі пошуку страхового партнера необхідно приділити час вивченню умов компаній і проконсультуватися з менеджером. Досить один раз серйозно зайнятися цим питанням, щоб далі без зайвого клопоту продовжувати співпрацю зі своїм страховиком. Тепер, після прочитання нашої статті, ви знаєте, на які моменти слід звертати свою увагу.

Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.