Що робити у разі ДТП?

1. Зателефонуйте до контактного центру СК «Княжа VIG», за телефоном 0 800 501 486 (він також зазначений у полісі) та повідомте оператору подробиці ДТП. Далі дійте за вказівками оператора.
2. Переконайтеся у відсутності небезпеки для життя і здоров'я всіх учасників ДТП та оточуючих. У разі необхідності викличте швидку допомогу та представників інших компетентних органів.
Номери телефонів екстрених служб:
  • 101 – пожежна охорона;
  • 102 – поліція;
  • 103 – швидка допомога.

3. Встановіть знак аварійної зупинки на дорозі та, без зайвої потреби, не рухайте авто (або пошкоджені об’єкти).
4. Якщо можете, докладіть зусиль, щоб зменшити завдану шкоду та/або врятувати авто (майно).
5. Викличте поліцію або оформіть подію за Європротоколом. Європротокол можна оформити на спеціальному паперовому бланку або в системі "Електронний Європротокол" за посиланням https://dtp.mtsbu.ua. Його застосування можливе за таких умов:

  • власники всіх автомобілів учасників ДТП мають дійсні поліси ОСЦПВ;
  • у результаті аварії пошкоджені лише автомобілі й немає травмованих або загиблих людей;
  • учасники дійшли згоди щодо обставин ДТП;
  • у водіїв відсутні ознаки алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під дією лікувальних препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;
  • очікувана сума збитків не перевищує 80 000 грн. 

6. Запишіть інформацію про учасників та свідків ДТП:

  • від учасників ДТП потрібні: ПІБ, контактні телефонні номери, серія та номер полісу ОСЦПВ, назва страхової компанії, що видала поліс;
  • від свідків потрібні: ПІБ та контактні телефонні номери.

7. Сфотографуйте місце ДТП та пошкоджені авто з кількох ракурсів за допомогою фотоапарата або смартфона.
8. Протягом 3-х робочих днів зверніться до офісу СК «Княжа VIG» з письмовим повідомленням про ДТП.

Як потерпілому отримати страхове відшкодування?
1. Надайте представнику страхової компанії заяву на виплату страхового відшкодування та наступні документи:

  • паспорт громадянина;
  • документ на право керування транспортним засобом (водійське посвідчення, довіреність на авто, подорожній лист тощо);
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
  • страховий поліс;
  • індивідуальний податковий номер;
  • Європротокол (у разі використання).

2. Не ремонтуйте пошкоджений автомобіль (майно), доки його не огляне представник страхової компанії або призначений аварійний комісар, експерт.

На період дії воєнного стану заяви із документами необхідно направляти на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з обов’язковим повідомленням Контакт-центру за телефоном 0 800 501 486

Шаблони документів для заповнення на випадок пошкодження транспортного засобу або майна:

Пояснення потерпілого щодо події (ОСЦПВ)
Пояснення страхувальника щодо події (ОСЦПВ)

Шаблон документа для заповнення на випадок заподіяння шкоди життю та здоров’ю людини:

Заява на випадок заподіяння шкоди життю та здров’ю
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
+38 096 244 99 11
+38 093 244 99 11
+38 050 244 99 11
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Контакт-центр у месенджерах:

Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
×
Повідомити про порушення/неприйнятну поведінку/шахрайство
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.