
Що робити у разі погіршення здоров’я?
- Зателефонувати до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефоном 0 800 212 303 та повідомити оператору наступну інформацію:
- ваше ім'я та прізвище;
- номер договору страхування;
- причину звернення (скарги, проблеми зі здоров’ям тощо);
- фактичну адресу місцезнаходження та номери контактних телефонів;
- зручні час та розташування медичної установи для організації консультаційної допомоги;
- іншу інформацію на запит оператора.
- При самостійній оплаті вартості медичних послуг або придбанні за власні кошти лікарських засобів та/або медичних виробів у фармацевтичному/аптечному закладі протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту закінчення лікування разом з заявою про настання випадку надати наступні документи:
- паспорт громадянина;
- індивідуальний податковий номер;
- пластикову картку застрахованого;
- листок непрацездатності (якщо випадок пов'язаний з тимчасовою втратою працездатності або його наявність передбачено програмою страхування);
- свідоцтво про народження дитини (у разі, якщо застрахованою особою є дитина до 18 років).
- рецепти на лікарські засоби та/або медичні вироби;
- медична карта амбулаторного/стаціонарного хворого;
- замовлення на доставку ліків, замовлення на надання медичної допомоги, рахунки-фактури лікувально-консультативних установ;
- оригінали фінансових документів, що підтверджують витрати;
- акти виконаних робіт, калькуляції витрат.
Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу (доступний для виплати в межах 10 000 грн) або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.
Шаблони документів для заповнення: