Що робити у разі настання страхового випадку по КАСКО:
Негайно (не пізніше ніж за 12 годин з моменту настання страхового випадку) зателефонуйте до контактного центру СК «Княжа VIG» за одним з телефонів цілодобової гарячої лінії – 0 800 501 486 (на території України) або +38 044 364 20 63 (за межами території України) – та повідомте оператору подробиці події.
Обов'язково назвіть оператору номер договору страхування.
Намагайтеся чітко відповідати на питання оператора (якщо це можливо), адже на підставі отриманої від вас інформації він підкаже вам оптимальний порядок дій.
Ми докладемо максимум зусиль, щоб надати всю необхідну допомогу та виконати свої зобов'язання перед вами.
Порядок важливих дій у разі виникнення ДТП:
1. Негайно зупиніть авто і залиштеся на місці ДТП.
2. Увімкніть аварійну сигналізацію та встановіть знак аварійної зупинки.
3. Не рухайте застраховане авто та/або предмети, що мають приналежність до ДТП.
4. Робіть усе, що від вас залежить, щоб зберегти сліди ДТП: відгородіть їх та організуйте об'їзд місця події.
5. Телефонуйте до контактного центру СК «Княжа VIG».
6. Викличте компетентні органи (поліцію, МНС, швидку тощо).
7. Сфотографуйте місце події та пошкоджене авто.
8. Зберіть інформацію від учасників події: дізнайтесь марку, модель, державний номер авто, реквізити поліса автоцивілки, дані про власника та водіїв авто (ПІБ, телефон, адреси).
9. Надайте в СК «Княжа VIG» письмову заяву про виникнення події (не пізніше ніж за 2 дні з моменту настання страхового випадку).
На період дії воєнного стану заяви із документами необхідно направляти на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з обов’язковим повідомленням Контакт-центру за телефоном 0 800 501 486