Ваші дії в разі настання страхового випадку під час подорожі за межами України
- Протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до партнера – асистуючої компанії для організації медичної допомоги за телефонами:
Весь світ в т.ч. країни Європи – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +37 322 994 955, +37 379 005 222
Греція – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +30211198 39 73
Польща – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +48 221 531 006
Іспанія – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +34 931 731 427
Румунія – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +40 312 294 628
Латвія – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +37 164 415 233
Таіланд – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +66600035168
США – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE, телефон для направлення повідомлень у WhatsApp /Telegram: +12027889718
Єгипет – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE: Sharm El Sheikh: +20 693 666 856, +20 693 666 857, +20 693 666 858, +20 101 596 8778 (WhatsApp/Telegram) Sharm Hurghada: +20 65 345 7 642, +20 65 345 7 641, +20 101 426 49 34 (WhatsApp/Telegram), +37 37 900 52 22 (Viber) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Skype: nova-assistance
Туреччина – міжнародна асистуюча компанія Remed Assistance: +90 242 310 28 20
Болгарія – медична служба «Айболіт»: +35 987 746 88 99, +38 050 842 03 03, +38 063 776 86 68, +38 067 473 33 03, +38 067 636 81 62 (Viber), 877 46 88 99(міський номер в Болгарії)
- При реєстрації страхового випадку повідомити наступну інформацію:
- Дані по серії та номеру договору страхування;
- Прізвище, ім’я застрахованої особи, рік народження;
- Місцезнаходження застрахованої особи (країна, місто, адреса (готелю, квартири, лікарні та інше);
- Максимум контактної інформації для зворотного зв’язку:
- телефон особистий, Viber, телефон готелю/лікарні/друзів та інше;
- електрона пошта, скайп особистий/лікарні/друзів та інше. - Причина звертання (скарги, опис обставин, характер необхідної допомоги, історія хвороби та інше).
- Виконувати розпорядження та/чи рекомендації сервісної служби.
- Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.
При неможливості зв’язатися з асистуючою компанією необхідно протягом 24 годин з моменту настання події, зареєструвати страховий випадок у СК «Княжа VIG» за тел. +38 044 364 20 63,
Telegram https://t.me/KniazhaVIG_bot / Viber https://viber.com/kniazhavig_bot,
через Messenger https://www.facebook.com/KniazhaStrahuvanna чи надіслати лист на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Шаблони документів для заповнення: