
Ваші дії в разі настання страхового випадку під час подорожі за межами України
- Протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до партнера – асистуючої компанії для організації медичної допомоги за телефонами:
Весь світ в т.ч. країни Європи – асистуюча компанія Balt Assistance Ltd.:
+38 044 500 14 00, номер для відправки sms: +38 093 702 85 55, можливість заявити про
випадок/залишити відгук про роботу мед. центру: www.travelfrog.com.ua, Skype: baltassistans (SMS), ел. пошта: claim@calltravel.eu
Греція – асистуюча компанія Balt Assistance Ltd, додатковий багатоканальний номер: +30 231 231 33 58
Польща – асистуюча компанія Balt Assistance Ltd, додатковий багатоканальний номер: +48 221 881 299
Туреччина – міжнародна асистуюча компанія Remed Assistance: +9 0242 310 2820
Єгипет – міжнародна асистуюча компанія NOVA ASSISTANCE: Sharm El Sheikh: +20 693 666 856, +20 693 666 857, +20 693 666 858, +20 101 596 8778 (WhatsApp/Telegram) Sharm Hurghada: +20 65 345 7 642, +20 65 345 7 641, +20 101 426 49 34 (WhatsApp/Telegram), +37 37 900 52 22 (Viber) Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Skype: nova-assistance
Болгарія – медична служба «Айболіт»: +3 59 877 46 88 99, +3 805 084 203 03, +38 063 776 86 68, +38 067 473 33 03, +38 067 636 81 62 (Viber), 877 46 88 99 (міський номер в Болгарії)
Республіка Білорусь – асистуюча компанія ЗАТ «Ваш Асистанс»: 8 (017) 399 57 68, 8 (029) 639 22 29
- При реєстрації страхового випадку повідомити наступну інформацію:
- Дані по серії та номеру договору страхування;
- Прізвище, ім’я застрахованої особи, рік народження;
- Місцезнаходження застрахованої особи (країна, місто, адреса (готелю, квартири, лікарні та інше);
- Максимум контактної інформації для зворотного зв’язку:
- телефон особистий, Viber, телефон готелю/лікарні/друзів та інше;
- електрона пошта, скайп особистий/лікарні/друзів та інше. - Причина звертання (скарги, опис обставин, характер необхідної допомоги, історія хвороби та інше).
- Виконувати розпорядження та/чи рекомендації сервісної служби.
- Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу (доступний для виплати в межах 10 000 грн) або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.
При неможливості зв’язатися з асистуючою компанією необхідно протягом 24 годин з моменту настання події, зареєструвати страховий випадок у СК «Княжа VIG» за тел. +38 044 364 20 63 або через Viber, Whats App за телефоном +38 050 469 19 03, через Messenger https://www.facebook.com/KniazhaStrahuvanna чи надіслати лист на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Шаблони документів для заповнення: