Врегулювання онлайн

Ваші дії в разі настання страхового випадку під час відпочинку у туристичному комплексі «Буковель»:


ЯКЩО ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ ПРИДБАНО НА САЙТІ bukovel.com АБО ЧЕРЕЗ ChatBot Bukovel 

  1. Негайно звернутися до медичного центру, що розташований на території ТК «Буковель» (Resort Medical park) та / або протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефонами цілодобової гарячої лінії 0 800 212 303 та повідомити наступну інформацію:
  • Прізвище, ім’я та по батькові застрахованої особи, дату та рік народження;
  • Номер Ski-pass «Буковель» 
  • Причину звернення (короткий опис розладу здоров’я та обставин страхової події, характер необхідної допомоги)
  • Номер контактного телефону Застрахованої особи, яка потребує медичної допомоги та іншої супроводжуючої особи (у разі важкого стану Застрахованої Особи);
  • Сповістити про факт наявності ознак сп’яніння травмованої особи;
  • Іншу інформацію на запит лікаря – координатора страховика.
  1. У разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів,документи необхідно направити на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу не пізніше 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту закінчення лікування. 
  2. Підготувати наступний пакет документів для отримання відшкодування у разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів / засобів фіксації:
  • Паспорт та ідентифікаційний код;
  • Ski-pass «Буковель»;
  • Свідоцтво про народження дитини віком до 18 років (у разі травмування дитини);
  • Медичну документацію із зазначенням прізвища пацієнта (Застрахованої особи), точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальним описом про надані медичні послуги;
  • Фіскальні (товарні чеки) та/або оплачені деталізовані рахунки щодо наданих медичних та інших послугза період лікування;
  • Рецепти (у разі наявності);
  • Банківські реквізити.

 ЯКЩО ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ ПРИДБАНО У КАСАХ І НА SKI-PASS Є ОПЦІЯ "СТРАХУВАННЯ"

  1. Негайно звернутися до медичного центру, що розташований на території ТК «Буковель» (Resort Medical park) та / або протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефонами цілодобової гарячої лінії 0 800 212 303 та повідомити наступну інформацію:
  • Прізвище, ім’я та по батькові травмованої особи, дату та рік народження;
  • Номер Ski-pass «Буковель» з опцією «Страхування»;
  • Причину звернення (короткий опис розладу здоров’я та обставин страхової події, характер необхідної допомоги)
  • Номер контактного телефону Застрахованої особи, яка потребує медичної допомоги та іншої супроводжуючої особи (у разі важкого стану Застрахованої Особи);
  • Сповістити про факт наявності ознак сп’яніння травмованої особи;
  • Іншу інформацію на запит лікаря – координатора страховика.
  1. У разісамостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів, документи необхідно направити на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу протягом 30 (тридцяти) діб з моменту травмування. 
  2. Підготувати наступний пакет документів для отримання відшкодування у разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів / засобів фіксації:
  • Паспорт та ідентифікаційний код;
  • Довідка про травматизм в ТК «Буковель»;
  • Заповнене звернення та акт врегулювання звернення (шаблони документів нижче);
  • Ski-pass «Буковель» з опцією "Страхування";
  • Медичну документацію із зазначенням прізвища пацієнта (Застрахованої особи), точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальним описом про надані медичні послуги;
  • Фіскальні (товарні чеки) за період лікування в одній із вказаних лікарень;
  • Банківські реквізити.

Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.

Шаблони документів для заповнення:

Заява про здійснення страхової виплати

Звернення

Акт врегулювання звернення

Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.