Ваші дії в разі настання страхового випадку під час відпочинку у туристичному комплексі «Буковель»:
ЯКЩО ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ ПРИДБАНО НА САЙТІ bukovel.com АБО ЧЕРЕЗ ChatBot Bukovel
- Негайно звернутися до медичного центру, що розташований на території ТК «Буковель» (Resort Medical park) та / або протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефонами цілодобової гарячої лінії 0 800 212 303 та повідомити наступну інформацію:
- Прізвище, ім’я та по батькові застрахованої особи, дату та рік народження;
- Номер Ski-pass «Буковель»
- Причину звернення (короткий опис розладу здоров’я та обставин страхової події, характер необхідної допомоги)
- Номер контактного телефону Застрахованої особи, яка потребує медичної допомоги та іншої супроводжуючої особи (у разі важкого стану Застрахованої Особи);
- Сповістити про факт наявності ознак сп’яніння травмованої особи;
- Іншу інформацію на запит лікаря – координатора страховика.
- У разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів,документи необхідно направити на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу не пізніше 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з моменту закінчення лікування.
- Підготувати наступний пакет документів для отримання відшкодування у разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів / засобів фіксації:
- Паспорт та ідентифікаційний код;
- Ski-pass «Буковель»;
- Свідоцтво про народження дитини віком до 18 років (у разі травмування дитини);
- Медичну документацію із зазначенням прізвища пацієнта (Застрахованої особи), точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальним описом про надані медичні послуги;
- Фіскальні (товарні чеки) та/або оплачені деталізовані рахунки щодо наданих медичних та інших послугза період лікування;
- Рецепти (у разі наявності);
- Банківські реквізити.
ЯКЩО ДОГОВІР СТРАХУВАННЯ ПРИДБАНО У КАСАХ І НА SKI-PASS Є ОПЦІЯ "СТРАХУВАННЯ"
- Негайно звернутися до медичного центру, що розташований на території ТК «Буковель» (Resort Medical park) та / або протягом 24 годин з моменту настання події звернутися до контактного центру СК «Княжа VIG» за телефонами цілодобової гарячої лінії 0 800 212 303 та повідомити наступну інформацію:
- Прізвище, ім’я та по батькові травмованої особи, дату та рік народження;
- Номер Ski-pass «Буковель» з опцією «Страхування»;
- Причину звернення (короткий опис розладу здоров’я та обставин страхової події, характер необхідної допомоги)
- Номер контактного телефону Застрахованої особи, яка потребує медичної допомоги та іншої супроводжуючої особи (у разі важкого стану Застрахованої Особи);
- Сповістити про факт наявності ознак сп’яніння травмованої особи;
- Іншу інформацію на запит лікаря – координатора страховика.
- У разісамостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів, документи необхідно направити на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу протягом 30 (тридцяти) діб з моменту травмування.
- Підготувати наступний пакет документів для отримання відшкодування у разі самостійної оплати медичних послуг / купівлі лікарських засобів / засобів фіксації:
- Паспорт та ідентифікаційний код;
- Довідка про травматизм в ТК «Буковель»;
- Заповнене звернення та акт врегулювання звернення (шаблони документів нижче);
- Ski-pass «Буковель» з опцією "Страхування";
- Медичну документацію із зазначенням прізвища пацієнта (Застрахованої особи), точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою, тривалістю лікування, детальним описом про надані медичні послуги;
- Фіскальні (товарні чеки) за період лікування в одній із вказаних лікарень;
- Банківські реквізити.
Без візиту в офіс ви можете відправити заяву і всі необхідні документи на розгляд за допомогою нашого онлайн сервісу або звернутися до представництва компанії. Дізнатися адресу найближчого відділення для подачі документів можна за телефоном 0 800 212 303.
Шаблони документів для заповнення: