УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» провела дослідження рівня задоволеності клієнтів якістю врегулювання страхових випадків за підсумками травня-червня 2016 року. В опитуванні взяло участь понад 500 респондентів із всіх областей України, зокрема клієнти, що обслуговувалися за полісами КАСКО (38%) та ОСЦПВ (62%). Мета дослідження – виявлення ступеню задоволеності клієнтів та вдосконалення якості сервісу в процесі врегулювання страхових випадків за транспортними ризиками.
Протягом останніх місяців компанія здійснила багато змін у бізнес-процесах врегулювання, суттєво оптимізувала терміни розгляду справ, завдяки чому отримала високі оцінки від клієнтів: сервісом «Княжої» задоволені 85,4% респондентів проведеного дослідження. При цьому строками врегулювання страхової справи задоволені 87% опитаних страхувальників, а сумою виплати – 82%.
«Задача страхової компанії полягає не лише в тому, аби запропонувати клієнту гарний сервіс при укладанні страхового договору, а й в тому, аби забезпечити чітке бездоганне обслуговування при зверненні за страховим випадком. Саме тому так багато проектів та зусиль в 2016 році ми зосередили на поліпшенні сервісів для клієнтів при врегулюванні. Передусім це стосується спрощенню процедури та швидкості розгляду справи», – зазначив Олександр Завірюха, директор Департаменту врегулювання страхових випадків УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп».
Так, компанія не лише спростила процес врегулювання, а й запропонувала клієнтам можливість розгляду справи за прискореними процедурами: «Прискорена виплата за 3 дні» та «Спрощена виплата за 10 днів».
Крім того, компанія єдина на страховому ринку України, яка пропонує клієнтам без приїзду до офісу страхової компанії слідкувати за статусом розгляду своєї справи, та надавати необхідні документи за допомогою мобільного додатку «Княжа СК» або через сайт компанії. Даний сервіс був запроваджений минулого року і наразі кожний третій клієнт кампанії користується цим зручним інструментом при настанні страхової події.
«Сервіс – це основний меседж, яким ми керуємося сьогодні при впроваджені змін в роботі служби врегулювання в компанії. Результат впроваджених змін – більше 85% відсоток респондентів моніторингу готові рекомендувати УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» своїм родичам та знайомим. Я вдячний працівникам компанії за їх внесок в суттєві зміни, що вже відбулися в компанії, але попереду ще достатньо резервів для подальшого вдосконалення сервісу для наших клієнтів», - підсумував Максим Гапчук, Фінансовий директор компанії, який відповідальний за даний напрямок роботи в компанії з початку 2016 року.
Оцінку рівня задоволеності клієнтів компанія планує проводити на постійній основі.
- Про Нас
- Про компанію
- Керівництво
- Vienna Insurance Group
- Місія VIG
- Фінансова інформація
- Новини
- Кар'єра
- Розкриття інформації небанківськими фінансовими установами
- Інформація для акціонерів та стейкхолдерів
- Конкурси
- Оферти (пропозиції)
- Ліцензії, свідоцтва
- Правила страхування (чинні до 01.07.2024)
- Страхові продукти
- Партнери
- Контакти
- Повідомлення про порушення у сфері відмивання коштів
- Повідомлення про порушення/неприйнятну поведінку/шахрайство
- Розкриття інформації про продукти для клієнтів АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
- Співробітництво
- Запит на страхування
- Контакти
- Чат-боти
- Телемедицина