Відтепер, двері офісів УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» «відкриті» у кожному смартфоні, тому клієнтам для вирішення багатьох питань необов’язково витрачати час на відвідування представництв страхової компанії. З 5 травня 2015 року Компанія запустила мобільний додаток «Онлайн сервіс для клієнтів» (назва додатку для смартфонів на базі IOS та Android – «Княжа СК»), завдяки якому можна оперативно розрахувати вартість полісу, здійснити замовлення договору страхування, а також відстежувати усі етапи процесу врегулювання своєї справи.
Однією з фішок нового сервісу є – надання онлайн доступу клієнтам компанії до процесу врегулювання страхової справи. Клієнтам компанії відкривається доступ до всіх етапів, які є в процесі врегулювання. По суті, клієнт компанії володіє повною інформацією про необхідні копії документів, про терміни розгляду справи та прийняття рішення по справі. Сервіс дозволяє додавати необхідні для врегулювання документи, без приїзду до Компанії й отримувати повідомлення про прийняте рішення, терміни сплати страхового відшкодування, а також фактичний перерахунок коштів на рахунок клієнта чи СТО. Так наприклад, на етапі надання копій документів, клієнту достатньо додати всі необхідні документи через додаток, і не потрібно витрачати час на поїздку до офісу нашої компанії. Що стосується термінів розгляду документів, після їх надання, то клієнту достатньо відстежувати ці терміни у своєму смартфоні і не потрібно робити телефоні дзвінки до компанії. Будь-яка дія на кожному етапі врегулювання обов’язково буде супроводжуватись смс повідомленням, що дозволить клієнтам завжди бути в курсі своєї справи.
В мобільному додатку можна також скористатись послугою розрахунку вартості полісу, замовити оформлення полісу у найближчому відділенні та ознайомитися з інформацією про мережу Компанії по всій території України, Також можна буде дізнатись новини і нові пропозиції від УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп»
Сервіс розроблений для оперативних систем Android та iOS. Крім того, той самий функціонал мобільного додатку є доступним для клієнтів й працівників на web-сайті http://cabinet.kniazha.ua/
«Клієнтам потрібний новий рівень сервісу, і саме надання якісного технологічного сервісу на етапі врегулювання страхових випадків і є пріоритетом для нашої страхової компанії. Ми цінуємо час клієнтів і працюємо над тим, щоб процес нашої взаємодії був максимально зручним та оперативним, а рівень обслуговування в нашій Компанії - європейським, - зазначив заступник Голови Правління УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» Максим Гапчук. - Впевнений, переваги нашого сервісу оцінять усі клієнти нашої компанії, адже даний сервіс не має аналогів на страховому ринку України».
- Про Нас
- Про компанію
- Керівництво
- Vienna Insurance Group
- Місія VIG
- Фінансова інформація
- Новини
- Кар'єра
- Розкриття інформації небанківськими фінансовими установами
- Розкриття іншої інформації
- Конкурси
- Оферти (пропозиції)
- Ліцензії, свідоцтва
- Правила страхування
- Партнери
- Контакти
- Повідомлення про порушення у сфері відмивання коштів
- Послуги
- Співробітництво
- Запит на страхування
- Контакти