7 лютого у Києві на базі Головного офісу відбувся круглий стіл-нарада з питань медичного страхування. В заході взяли участь члени Правління, а також відповідальні представники Дирекцій, які мають досвід роботи в медичному страхуванні та керівники Департаментів Головного офісу. У ході обговорення учасники розглянули стан медичного страхування в України, в т.ч. в регіонах, визначили головні переваги та ризики розвитку ДМС, шляхи їх вирішення, поділилися досвідом роботи в цьому напрямку та результатами.

«Добровільне медичне страхування має багато переваг, зокрема дозволяє збільшити надходження страхових платежів, зробити страховий портфель більш збалансованим та диверсифікувати його ризики, – відзначив у вступному слові Дмитро Грицута, Голова Правління. – Існують великі резерви з залучення клієнтів ДМС по інших видах страхування.»

Учасники дискусії також визначили, що активність у ДМС завжди покращує імідж страхової компанії. Нарешті, у зв’язку з можливим запровадженням обов’язкового медичного страхування в Україні (ОМС) така компанія має більше можливостей стати учасником цієї системи.

«У 2013 році ми плануємо розвиток цього виду страхування, в т.ч. на регіональному рівні. Основна мета стати професійним гравцем на ринку медичного страхування. При цьому основним критерієм високого рівня ДМС буде надання швидкого та якісного супроводу по страхових випадках» - коментувала Світлана Красовська, Заступник Голови Правління.

Підсумком круглого столу стало рішення запровадити нову сучасну модель супроводу Застрахованих, що забезпечить якісне обслуговування клієнтів компанії та залучення до страхування все більшої кількості громадян. «Основою стратегії супроводу є всебічна та постійна увага до клієнта, – зауважила Вікторія Распопова, Директор з андерайтингу особистих видів страхування. – Правильне визначення базових клінік для обслуговування стане запорукою ефективності бізнесу при незмінно високій якості та швидкості обслуговування. Для цього потрібен постійний контакт та робота з лікарями базових лікувально-профілактичних заходів».
Контакт-центр для дзвінків на території України:
0 800 501 486
цілодобово, безкоштовно
Медичний асистанс для дзвінків на території України:
0 800 212 303
цілодобово, безкоштовно
Контакт-центр для дзвінків з-за кордону:
+38 044 364 20 63
Kyivstar +38 096 244 99 11
Lifecell +38 093 244 99 11
Vodafone +38 050 244 99 11
цілодобово, тарифікація згідно з тарифами операторів
Контакт-центр у месенджерах:

Головний офіс
вул. Глибочицька, 44, м. Київ, 04050, Україна
Телефон: +380 44 207 72 72 (багатоканальний)
E-mail: reception@kniazha.ua
Пн-пт: 08:30-17:30, перерва: 13:00-14:00
Центр продажів пн-пт: 08:30-18:00
Сб, нд: - вихідний
×
Надіслати резюме
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Неверный ввод
×
Надіслати запит
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
×
×
Повідомити про порушення/неприйнятну поведінку/шахрайство
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
Введено невірно
* Обов’язкові поля
Неверный ввод
Ми збираємо cookies на цій сторінці, щоб надати вам кращий сервіс.